Управление качеством продукции на предприятии в целях роста его конкурентоспособности

Маркетинговые исследования: конъюнктуры рынка, потребителей, конкурентов

Methods of the estimating efficiency in marketing activity of telecommunication enterprises

Korxonada marketing samaradorligini oshirishda AKT dan foydalanishni takomillashtirish yo`llari

Development of information economy in Uzbekistan

“Ways to reduce risks in bank’s activity by the example of ojsc “aloqabank”

“Analysis of financial results of the telecommunication enterprises”

“Ўзбектелеком” АКнинг бюджет билан муносабатларини такомиллаштириш

Boshqaruv faoliyatida axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishni takomillashtirish

“The analyses of services cost of communication companies”

Телекоммуникация соҳасида операторлар фаолиятини лицензиялаш

Хизматлар тарифини белгилашда бошқарув ҳисоби элементларини қўллаш

Алоқа корхоналарида стратегик бошқарувни самарали жорий этиш

Состояние и песпективы развития цифровых бытових видеокамер

Компьютер графикаси фанини ўрганишда 3D моделини қўллаш

“ТАТУ ҳақида лавҳа” овоз монтажи

Интеллектуал тестловчи тест тизимини яратиш ва дастурий таъминотини қайта ишлаш

Особенности цифровой записи узбекских народных инструментов

Применение компьютерной графики при создании рекламных роликов и теле-дизайна

«Создание презентационного ролика высокой четкости и сравнение его с ДВД»