Bugungi kunda O`zbekiston, hususan jahonning rivojlangan mamlakatlarining bosib o`tgan yo`li natijasida to`plagan ko`nikma hamda tajribalari shuni ko`rsatib turibdiki axoliga hizmat ko`rsatish va servis soxasining asosiy bo`g`inlaridan biri marketing faoliyatini samarali tashkil etish bilan chambarchast bog`liq bo`lib qoldi. Prezidentimiz Islom Karimov 2014 yil 18-yanvardagi ma`ruzalarida ta`kidlaganlaridek “...Iqtisodiyotimizni barqaror rivojlantirishda xizmat ko`rsatish sohasi tobora katta rol o`ynamoqda.Biz o`tgan yilning boshida 2013-2016-yillarda qishloq joylarda xizmat ko`rsatish va servis sohasini jadal rivojlantirish yuzasidan qo`shimcha chora-tadbirlar dasturini tasdiqladik. 2013-yilda xizmat ko`rsatish bo`yicha 13 mingdan ortiq korxona, jumladan, savdo-maishiy komplekslar, minibanklar va sug`urta kompaniyalari filiallari va boshqa korxonalar tashkil etildi