Маркетинговые исследования: конъюнктуры рынка, потребителей, конкурентов

Маркетинговые исследования: конъюнктуры рынка, потребителей, конкурентов
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ilmiy-ta`limiy
Turi:
Diplom ishi
Nashr etilgan yili:
2014
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-11 03:43:54
В современных условиях рыночной экономики роль маркетинговых исследований достаточно велика. Тем более в условиях проявления мирового финансового кризиса ни один здравомыслящий предприниматель не решится выводить новый продукт на рынок или просто совершенствовать товар и технологию производства, без предварительных маркетинговых исследований рынка, конкурентной политики и т.д. Поэтому проблема маркетинговых исследований и анализа данных в них очень актуальна для нашего времени. А так же большой степенью актуальности обладает то, каким именно образом собранные данные будут анализироваться и с помощью каких именно технологий.

Дабавлено : 2021-04-11 03:43:54

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш