- Farg’ona vodiysining geografik o’rni, geologik taraqqiyoti, va rel’yfini;
- Farg’ona vodiysining iqlim va suv resurslarini;
- Farg’ona vodiysining tuproqlari, o’simligi va hayvonot dunyosini;
- Farg’ona vodiysi tuproqlari, o’simligi va hayvonot dunyosi mavzusini o’qitishda o’quvchilarning bilish va o’yin faoliyatini uyg’unlashtirish yo’llarini;
- O’quvchilarning bilish faoliyatini samarali tashkil etish shakllarini;
- Farg’ona vodiysi tuproqlari, o’simligi va hayvonot dunyosi mavzusini o’qitishda didaktik o’yin texnologiyasidan foydalanish ahamiyatini;
- Farg’ona vodiysi tuproqlari, o’simligi va hayvonot dunyosi mavzusini o’qitishda foydalanilgan pedagogik texnologiyalar samaradorlik darajasini tahlil qilishdan iboratdir.