Characteristic features of northern type of english pronunciation

"Об-ҳаво” ва “Йил фасллари” мавзусини ўқитишнинг педагогик технологиялари

Иккинчи синф инглиз тили дарслигини яратиш бўйича услубий тавсиялар

Фразеологик бирликларни грамматик структурасига биноан тасниф қилиш муаммолари ва уларни ўзбек тилига ўгириш усуллари

Эрнест хемингуэйнинг асарларида табиат манзаралари тасвири воситаларини ифодалаш ва ўқиувчиларга ўргатиш

I .J.T.Byron is the great representative of English literature

Ingliz va o’zbеk tillarida konnеktorlarning sinonimiyasi, antonimiyasi va tarjima masalalari

Bolalarni ingliz tilida ertaklar tinglash va aytishga o’rgatish texnologiyalari

Немис тилида сўзнинг фонетик, морфологик ва семантик хусусиятлари

Ingliz tilida “re-” prefiksli yasama fe’llar va ularning o`zbek tilidagi muqobillari qiyosiy tahlili hamda lingvodidaktika masalalari

Ingliz vа o’zbек тillarida sabab ergsh gapli qo’shma gaplarning lingvokulturologik jihatlaring qiyosiy tahlili va ularni tarjima qilish hamda o’qitish muammolari

Сопоставительное исследование типов гипертаксем в современном английском и русском языках и проблемы лингводидактики

Инглиз тилидаги объектив инфинитив қурилмалари ва уларнинг ўзбек тилидаги муқобиллари қиёсий таҳлили ва лингводидактика масалалари

Сопоставительное исследование английских предложений, заканчивающихся предлогом и их эквивалентов в русском языке и проблемы лингводидактики

Методика обучения английскому лексическому материалу в русских школах

Ingliz tilida “out-” prefiksli yasama fe’llar va ularning o’zbek tilidagi muqobillari qiyosiy tahlili hamda lingvodidaktika masalalari

Discussion comme une méthode de communication dans l` enseignement du français

Probleme de l’enseignement de comprehension orale dans l’apprentissage du français (niveaux a1-a2)

Les problèmes du développement des intérêts des élèves dans l’enseignement du français

Tarjimada leksik - grammatik birliklar va ularni olmon tiliga o’qitishdagi ahamiyati