Bitiruv malakaviy ishdan asosiy maqsad ingliz va o`zbek dramaturgiyasining yetuk namoyandalari sanalgan Shekspir tarixiy dramalari («Richard III») bilan birinchi o`zbek tarixiy fojiasi sanalgan Fitratning «Abulfayzxon» asarini qiyosiy aspektda o`rganish orqal tarixiy dramada vaqt konsepsiyasining o`rni va roliga oid ilmiy-nazariy xulosalar chiqarishdan iborat
Ushbu MBIning maqsadi Yashash hududlar bo’lgan aholi punktlarining shakllanish jarayoni va jamiyat taraqqiyotidagi ahamiyatini ochib bеrish; Geografiya darslarida toponimika va terminshunoslikka oid ma’lumotlardan foydalanish, o’quvchilarning fanga qiziqishini kuchaytish.
Tadqiqot maqsadi:ishi geografiya darslarida foydalaniladigan ko’rgazmali qurollar va ulardan foydalanish usullari (9-sinf misolida ) hamda ularning tadbiq qilishning afzalliklarini asoslab berish
Ishning maqsadi. Bitiruv malakaviy ishda Buyuk geografik kashfiyotlar davrida toponimika sohasida qilingan ishlar, dengizchi sayyohlarning toponimika va geografiya fanlariga qo’shgan hissalari aniq misollar yordamida ochib berish va umumta’lim maktablarda geografiya fanlarini o’qitishda joy nomlarini kelib chiqish sabablarini sharhlashda maktab o’qituvchilariga ko’maklashishiga qaratilgan
Bitiruv malakaviy ishning maqsadi: ilk bolalik va maktabgacha yoshdagi bolalarning psixologik xsusiyatlari psixologiyaning o’rni, maqsadi va ahamiyatini o’rganish
Bitiruv malakaviy ishning maqsadi: kasbiy faoliyatga individual yondashishning psixologik asoslari mazmuni samaradorligining psixologik shart-sharoitlarini o’rganish
Bitiruv malakaviy ishning maqsadi: ta’limni taraqqiy ettirish sharoitida O’rta Osiyo allomalasi Abu Iso at Termiziyning yoshlar tarbiyasiga oid qarashlari tizimini mustaqil tahlil qilishdan iborat
Bitiruv malakaviy ishning maqsadi: o’quvchilar ijodiy imkoniyatlarini yuksaltirishda ta’limning o’rni va ushbu jarayon mazmunining pedagogik shart-sharoitlarini tahlil qilish
Bitiruv malakaviy ishning maqsadi: mustaqil fikrlovchi shaxs tarbiyasida uzluksiz ta’lim jarayonining roli va mazmuni samaradorligining pedagogik shart-sharoitlarini o’rganish