Бу каби шеърлар Муҳаммад Юсуф лирикасида хам талайгина. Шоир шеърияти мумтоз ғазалиётда «осону,мумкин эмас» деб номланувчи услубда ёзилганлиги билан эътиборга сазовор. Бинобарин, унинг содда, қуйма сатрлари оддийликда мураккабликни сингдирган шеърият кўринишларидир. Буни адабиётшунос олим, Озод Шарафуддинов хам ўз вақтида қайд этиб, «Муҳаммаднинг шеърлари бир қарашда жуда содда, жўн ёзиладиганга ўхшаб кўринади.Аммо, унга ўхшатиб ёзиб кўринг-чи? Қўлингиздан келмайди!
Bugun bir aybimni tan olayin men,
Senga vatan doston bitaolmasman
Bugun bir aybimni tan olayin men,
Senga vatan doston bitaolmasman,
Shuncha she`rlarim ham befoyda ketdi,
Nechuk ta`rifingni topaolmasman?
В ГОСТе РУз и новой программе по предмету «Музыкальная культура» большое внимание уделено ознакомлению учащихся с выдающимся жанром узбекской классической, профессиональной музыки устной традиции - МАКОМОМ. В связи с этим у учителей возникает ряд проблем и вопросов: как в доступной и увлекательной форме дать представление о таком сложном и прекрасном явлении узбекской и мировой музыкальной культуры как МАКОМ, как создать условия для восприятия этой музыки, её богатого нравственно-эстетического, духовного содержания и др.
So’ng guruhlardan bittadan a’zo chiqib, “issiq bo’g’irsoq” o’yini o’ynaladi. Bunda bir o’quvchiga koptokcha beriladi. U boshqa guruh a’zosiga yurtimizdagi bir daryo nomini aytib uzatadi. U esa boshqaguruh a’zosiga koptokni uzatadi.
Мустақилликка эришган давримиз давомида Давлатимиз ва президертимиз томонидан таълимнинг мазмуни, уни ташкил этиш борасида олиб борилаётган ислоҳотлар Узбекистонда мактаб таълимини жаҳон стандартлари ҳамда ривожланган давлатлар даражасига кўтариш бўйича оламшумул, аҳамиятга эга бўлган ишлар каторидан ўрин олган деб таъкидлаш мумкин. Бу ишлар таркибида албатта ногирон болалар таълими ва уларга бўлган эътибор ва ғамхўрлик ҳам ётгани мукаррар. Жумладан алоҳида ёрдам ва махсус таълимга муҳтож бўлган болаларга бўлган ғамхўрлик сифатида улар учун ҳар йили яртилаётган ва чоп этилаётган дастурлар, дарсликлар, капитал таъмирланиб, янгидан қуриб топширилаётган мактаб ва мактаб-интернатлари шулар жумласидандир.
аълим-тарбия жараёнига замонавий педагогик ва ахборот коммуникацион технологияларни жорий этиш: муаммо ва ечимлар мавзусида”ги республика илмий-амалий конференцияси. Бухоро вилоят Халы таълими ходимларини қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш институти томонидан ташкиллаштирилган. Тезислар тўплами 2-қисм
Таълим-тарбия жараёнига замонавий педагогик ва ахборот коммуникацион технологияларни жорий этиш: муаммо ва ечимлар мавзусида”ги республика илмий-амалий конференцияси. Бухоро вилоят Халы таълими ходимларини қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш институти томонидан ташкиллаштирилган.
Тезислар тўплами 1-қисм
По предмету русский язык для общеобразовательных школ с узбекским языком обучения первый этап олимпиады проводится в 5-11 классах, второй, третий этапы в 9-11 классах. В средне- специальных профессиональных колледжах и академических лицеях первый этап проводится в 1-3 курсах, второй и третий этапы во 2-3 курсах. Первый, второй этап олимпиады состоит из трёх туров (письменная работа, тестирование, устная работа), третий, четвёртый этапы из двух туров (письменная работа и тестирование) .
Ишчи гуруҳлар хулосалари ва таҳлиллари, илмий методик Кенгаш
тавсиялари асосида умумий ўрта таълим мактабларида табииёт ва география
фанидан жами 9 соат ҳажмдаги 8 та мавзу оптималлаштирилди.
Geografiya-insoniyat yashovchi sayyora, ya’ni Yer haqida to`liq
tasavvur hosil qilish uchun ma’lumot berishga qaratilgan yagona o`quv
fanidir.
Umumiy o`rta ta’lim maktablarida geografiya fanini o`qitish orqali
o`quvchilarning ilmiy dunyoqarashini, mantiqiy fikrlay olish
qobiliyatini, aqliy rivojlanishini, o`z-o`zini anglash salohiyatini
shakllantirish va o`stirish, ularda milliy va umuminsoniy qadriyatlarni
tarkib toptirish hamda ijtimoiy hayotlari va ta’lim olishni davom ettirishlari
uchun zarur bo`lgan bilimlar beriladi.
Учебник для 8 классов обще образовательных школ. второе издание. Âåëèêèéó÷åíûéÀáóÐàéõàíÁåðóíè(973–1048)òàêæåèñ-ïîëüçîâàëâñâîèõòðóäàõïîíÿòèåôóíêöèèèååñâîéñòâ.Â6-îéãëàâåñâîåãîçíàìåíèòîãîòðàêòàòà«ÊàíîíÌàñóäà»îíðàññìàò-ðèâàëïîíÿòèÿîáëàñòåéèçìåíåíèÿàðãóìåíòà(íåçàâèñèìîéïå-ðåìåííîé)èôóíêöèè(çàâèñèìîéïåðåìåííîé),çíàêîâôóíê-öèè,äàëîïðåäåëåíèåíàèáîëüøåãî èíàèìåíüøåãîçíà÷åíèéôóíêöè
Хоразмвилояти боғот туманидаги 38-сон мактабнинг олий тоифали математика фаниўқитувчиси Шарипова Мадинанинг “Аниқ фанларни ўқитиш самарадорлигини ошириш: муаммо ва ечимлар” мавзусида тайёрлаган маърузаси. Ўқувчиларнинг ҳар томонлама етук инсонлар бўлиб етишишларида биз-педагогларнинг ўрни беқиёс. Шундай экан ёш авлод тарбияси, унинг ташкил этилиши ва мазмуни нафақат шахс камолотини эмас, балки жамият тараққиётини таъминлашда муҳим аҳамиятга эга эканлигини англатади.