Har tomonlama yetuk insonni tarbiyalash bugungi jamiyatimiz oldida turgan dolzarb masalalardan biri bo`lib qolmoqda. Komil insonni voyaga yetkazishda boshlang`ich ta’lim, shubhasiz, mustahkam poydevor rolini o`taydi. Boshlang`ich sinflarda olib boriladigan ta’limiy ishlarning asosiy yo`nalishlaridan biri o`quvchilarning og`zaki nutqini o`stirish, muomala odobini shakllantirish hisoblanadi. Bizning oldimizda turgan eng katta muammolarimizdan biri ham shu. O`quvchi yuqori sinfga chiqqanda birinchi galdagi muammo, o`quvchilarning nutqidagi kamchiliklar ekanligi aytiladi. Bu o`quvchining kitobni kam o`qishidan, o`qigan asar yuzasidan og`zaki hikoyalash malakasi rivojlanmaganidan dalolat beradi. Shu boisdan ota-ona bilan hamkorlikda ishlagan holda ularni tez-tez darslarga, tadbirlarga taklif qilib turish ham maqsadga muvofiqdir.