2010 – 2011-O`QUV YILIDA UMUMIY O`RTA TA’LIM MAKTABLARINING 4-SINF O`QUVCHILARI UCHUN ONA TILI FANIDAN BOSQICHLI IMTIHON MATERIALLARI VA METODIK TAVSIYALAR

2010 – 2011-O`QUV  YILIDA UMUMIY O`RTA TA’LIM MAKTABLARINING  4-SINF  O`QUVCHILARI UCHUN  ONA TILI  FANIDAN BOSQICHLI  IMTIHON MATERIALLARI  VA METODIK TAVSIYALAR
Daraja:
Umumiy o`rta ta`lim
Turi:
Imtihon materiallari
Til:
O`zbek tilida (lot.)
Yaratilgan vaqti:
2021-04-15 19:26:13
O`quvchilarning imtihonga hozirligi ko`zdan kechirilgach, o`qituvchi o`quvchilar diqqat-e’tiborini jalb qilgan holda diktant matnini bir marta ifodali o`qib beradi. Matnni talaffuz me’yorlariga rioya qilib ifodali o`qish tinish belgilarini to`g`ri qo`yishga va matnning mazmuni hamda tarbiyaviy ahamiyatini o`quvchilar ongiga sindirishga yordam beradi. O`qituvchi matndagi imlosi qiyin so`zlarni doskaga yozib, talaffuz va imlosini qisqa izohlaydi. Keyin o`qituvchi doskaga, o`quvchilar esa o`z daftarlariga sana va sarlavhani tartib bilan, har birini xatboshidan yozadilar. Shundan so`ng matn aytib yozdiriladi. Shuni ta’kidlash zarurki, so`zni bo`g`inlab yoki so`zma-so`z aytib turish mumkin emas. Har bir gap so`z birikmasi ko`pi bilan uch marta takrorlanishi mumkin. Matnda o`quvchilar yozishi qiyin bo`lgan, o`rganilmagan qoidalar asosida yoziladigan qiyin so`zlar uchrasa, ulardan ikki yoki uchtasini doskaga yozib berish mumkin. Diktant yozib bo`lingach, o`qutuvchilar diqqatini jalb qilgan holda o`qituvchi matnni sekinroq sur’at bilan yana bir marta o`qib beradi. O`quvchi o`z xatosini topsa, uni to`g`rilashiga yoki tushirib qoldirilgan so`zni yozishiga imkon beriladi. Shundan keyin o`quvchilar oldindan belgilangan grammatik topshiriqlarni bajaradilar.

Дабавлено : 2021-04-15 19:26:13

Этот категорий

O`zbek tili 2-sinf Qoraqalpoq tilida

O`zbek tili 2-sinf Qozoq tilida

O`zbek tili 2-sinf Rus tilida

O`zbek tili 2-sinf Turkman tilida

O`zbek tili 2-sinf Tojik tilida

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш