Bugungi kun o`qituvchisiga barkamol avlodni tarbiyalab voyaga yetka-zishdek mas’uliyatli vazifa yuk¬langan bo’lib, ta’lim mazmunini takomillashtirishga qaratilgan vazifalarni belgilab olish, zamon bilan hamnafas bo`lib, ta’limning zamonaviy texnologiyalarini joriy etgan holda o`quvchilarda o`z faniga qiziqish uyg’otishlari, hurmat-ehtirom tuyg`ularini shakllantirib borish¬lari talab etiladi.
Ta’limda ijobiy natijalarga eri¬shish, eng avvalo, yosh avlodga ilmiy bilim asoslarini puxta o`rgatish, ularda dunyoqarash hamda tafakkur ko`lamini kengaytirish, ma’naviy-axloqiy sifat¬larini shakllantirish borasidagi ta’limiy-tarbiyaviy ishlarni samarali tashkil etish bilan belgila¬nadi. Bu borada ta’lim-tarbiya jarayoniga ko`plab o`zgarti¬rishlar kiritilmoqda, yangicha yondoshuvlar tadbiq etilmoqda. Shulardan birisi, axborot-kommunikatsion texnologiyalardan foydalanib dars o`tishda mashg`ulotlar samaradorligini oshirishga eri¬shish hisoblanadi.