Ushbu magistrlik dissertatsiya ishida sportchini shakillantirishda oila va murabbiyning o`zaro hamkorligini ahamiyati, samaradorligini va ota-onalar bilan xamkorlik qilishni uslubiyati tadqiq etilgan bo’lib, ishning birinchi bobida tadqiqot mavzusiga taalluqli boshqa manbalarda keltirilgan nazariy, amaliy va empirik tadqiqotlar natijalarining tahlili, sportchini tayyorlashning nazariy asoslari, sportchini tayyorlashning asosiy tamonlari va ularning mashg`ulot jarayonidagi o`rni, sportchini rivojlantirishda murabbiy faoliyatini rejlashtirish, sportchini shakillantirishda ustoz-shogird munosabatlarining axamiyati o`rin olgan bo`lib, ikkinchi bobida esa tadqiqot ishining tashkil qilish uslublari, ilmiy uslubiy adabiyotlarni taxlil qilish va amaliy tajribalarni umumlashtirish, uchinchi bobida esa sportchini shakillanishida oila va murabbiyning o`zaro hamkorligining samarador usullari va olingan natijalar taxlili va murabbiy va ota-onalarga amaliy tavsiyalar kabi masalalar ko’rib chiqilgan.