Xalq amaliy san’atini o’qitishda fanlararo bog’lanish.

Mustaqil o’zbekistoning ijtimoiy himoya siyosati: genezisi, evolyutsiyasi, amaliyot.

Энеолит даври кулолчилик маҳсулотлари

Энеолит даври кулолчилик маҳсулотлари

XVI-XVII асрлар ҳунармандчилиги (Хоразм ҳунармандчилиги мисолида)

Haykaltarosh Turkman Esonov ijodida zamonoviylik va uni kasb-hunar kollej o’quvchilariga o’rgatish metodikasi

Tikuvchi dizaynerlarni maxsus rasm chizishga o’rgatish metodikasi.

O`rta osiyoda mehnat va kasb ta’limini rivojlanish tarix

O’quvchilаrgа mеhnаt tа’limi vа tаrbiyasi bеrishdа mоddiy qаdriyatlаrdаn fоydаlаnish mеtоdikаsi.

Darsdan tashqari mashg`ulotlarda o`quvchilarni kasb tanlashga yo`llash

O’rta asrlarda o’rta osiyo qomusiy olimlarining musiqiy-ijtimoiy pedagogik qarashlari.

Bo’lajak musiqa o’qituvchilarining badiiy didini shakllantirish.

O`zbekistonning ma`naviy yangilanishida muzeylarning tutgan o`rni

Musiqa ta’lim yo’nalishi talabalarini milliy qadriyatlar ruxida tarbiyalashda musiqa anjumanlarini tutgan o’rni

Mahalliy uslublarga xos aytimlarni urganish va tahlil qilish

Naqshbandiya tariqatining ijtimoiy-pedagogik mohiyati

Talabalarni xor dirijyorligi bo’yicha amaliy faoliyatga tayorlashning uslubiy asoslari.

O`zbekistonda mustaqillik yillarida odam savdosi qurbonlarini ijtimoiy reabilitatsiyasining sotsiologik tahlili

Қазақ тілін оқыту методикасы

Musiqa o’qitish metodikasi va xalq cholg’u asboblari kafedrasi