Ushbu ishda Cholg’u asboblari mashg’ulotlarida talabalarni ijrochilik malaka va ko’nikmalarini shakllantirish» (Qashqar rubobi misolida) mavzusi tadqiq etilgan.
Мақолада олий таълим муассасаларининг математика, амалий математика ва информатика йўналиши талабалари учун таълим порталини яратиб, ундан фойдаланган ҳолда “Ҳисоблаш усуллари” курсини ўқитиш ва талабаларнинг ўзлаштириш самарадорлигини ошириш услубиётини ишлаб чиқиш масалалари ёритилган
Ushbu ishda Musiqa asarlarini tinglash va tahlil qilish jarayonida o’quvchilarning musiqiy nazariy savodxonligini takomillashtirish mavzusi tadqiq etilgan.
Ushbu referatda O’qituvchi ta’lim-tarbiya jarayonini boshqaruvchi rejissyor va aktyor sifatida. O’quv-tarbiya jarayonini insonparvarlashtirish va demokratlashtirish haqida ma`lumot keltirilgan.
Ushbu referatda Pedagogik mahoratning O’zbekiston Respublikasi ta’lim tizimida ommalashtirish usullari va yo’llari. O’quv-tarbiyaviy ishlarni boshqarish va nazorat qilishda o’qituvchining roli haqida ma`lumot keltirilgan.
Dissertatsiyada “Vatan tuyg`usi” fani mazmunini milliy qadriyatlar bilan boyitish orqali o`smirlik yoshidagi o`quvchilarda sog`lom e`tiqodni shakllantirishning pedagogik shart-sharoitlarini tadqiq etilgan.
Dissertatsiyada boshlang’ich sinf o’quvchilarini faollashtirishda o’zbek milliy-ma’naviy merosidan foydalanishning pedagogik imkoniyatlarini yoritish va uning amaliy samaradorligini ta`minlashga asoslangan ilmiy tavsiyalarni ishlab chiqilgan.
Dissertatsiyada iqtidorli o’quvchilarni zamonaviy ilm-fan taraqqiyotiga tayyorlashning yaxlit tizimini asoslash va ilmiy metodik tavsityalar, shakl, metod, vositalari va tayyorlash jarayonlari tahlil qilingan.