Туманни ижтимоий-иқтисодий ривожлантириш ва прогноз қилиш йўналишлари

Битирув малакавий ишимизнинг асосий мақсади маҳаллий солиқ сиѐсатининг назарий, услубий ва амалий жиҳатларини ўрганиш асосида маҳаллий солиқ сиѐсатини такомиллаштириш йўлларини тавсия қилишдан иборат

Микрокредитлаш асосида тадбиркорликни ривожлантиришнинг назарий-услубий жиҳатлари (Ўзбекистон Республикаси Микрокредитбанк маълумотлари асосида)

Гос государства в формировании инновационной экономики КНР

Халқаро меҳмонхоналарни ташкил этиш ва бошқаришни замонавий тенденциялари

Mehmonxona xo‟jaligi tizimini samarali korporativ boshqaruvini tashkil etishning xorijiy tajribasi

Ўзбекистонда халқаро туризмни ривожлантиришда илғор хорижий тажрибани қўллаш истиқболлари (“Бутунжахон Туристик Ташкилотлар” материаллари мисолида)

Харид логистикасида моддий оқимлар харакатини бошқариш усуллари (Ўзбекистон савдо саноат палатаси) мисолида

Улгуржи хусусий савдо корхонаси маркетинг стратегиясини акомиллаштириш усулари ва йўллари

Ulgurji savdoda marketing strategiyasini amalga oshirish

Тупроққа минимал ишлов берувчи комбинациялашган агрегат пушта олгичининг параметрларини асослаш

Кичик бизнес ва тадбиркорлик фаолиятини молиялаштириш йўллари (ОАТБ Микрокредитбанк Навоий филиали мисолида)

Oziq-ovqat sanoati korxonalarini rivojlantirishda faol marketingdan foydalanish

Oziq-ovqat sanoati korxonalarini rivojlantirishda markеting stratеgiyasidan foydalanish (Oziq-ovqat sanoat korxonalari uyushmasi misolida)

Организационно-экономические механизмы повышения эффективности маркетинговой службы в коммерческих банках (на примере Яккасарайского филиала Акционерного коммерческого инновационного банка «Ipak yo`li»)

Маркетинговые коммуникации

Маркетинг

Кичик бизнес ва тадбиркорлик

Маркетинг фаолиятини таҳлил қилиш ва истиқболлаш

Маркетинг