Национальное и интернациональное в музыкальной культуре Узбекистана на примере развития жанра a’cappella

Развитие жанра a’capella в Узбекистане: истоки, становление, современный этап

Ижрочининг торли чолғу асбобларида эшитиш хис қилиш ва ритмик сезиш қобилиятининг долзарблиги

Медиатаълим ўқув жараёни самарадорлигини ошириш воситаси сифатида

Хоразм қўшиқчилик санъатининг бадиий ва тарбиявий аҳамияти

Qoraqalpog`iston o`zbek shevalarida ko`makchili konstruktsiyalar haqida

Развитие музыкального и художественного восприятия на начальном этапе обучения на инструменте саксофон

Таълим соҳасида медиа воситаларидан фойдаланишнинг психологик-педагогик жиҳатлари

Устоз ва шогирд анъаналари

Parij Kommunasining ilk kunlardagi faoliyati.

Мактабгача таълим муассасаларида болаларга мустақил меҳнат қилиш ва касблар ҳақида маълумот бериш.

«Алпамыш» – уникальный памятник эпического творчества узбекского народа

Францияда Иккинчи империяни қулатган шармандали мағлубиятлар ва инқилоб.

Традиции эпических сказаний народов центральной азии

Чанг чолғуси ижрочилиги Румий талқинида

Maktabgacha ta’lim muassasalari tarbiyalanuvchilarini “kasblar alifbosi” bilan tanishtirish usullari

Increase of data proceeding relibility on the basis of fuzzy model of random time processes identification

Эркин Самандарнинг "Қуюн излари ёҳуд огаҳий" асарида лақабларнинг айрим услубий хусусиятлари

Informatika fanidan amaliy mashg`ulotlarni tashkil etishda interfaol usullardan foydalanish samaradorligi

Давлат тили ҳақидаги» қонуннинг жорий этилиши