Ushbu qo`llanmada «Tovarshunoslik» fanining nazariyasi, predmeti, usullari hamda xalq iste’moli tovarlarining xususiyatlari va turkumlanishi aks ettirilgan. Tovarshunoslik fanining nazariy asoslari; don va un mahsulotlari; qand, asal, kraxmal va qandolat mahsulotlari; meva va sabzavotlar; lazzatli mahsulotlar; sut va sut mahsulotlari; go`sht va go`sht mahsulotlari; baliq va baliq mahsulotlari; oziq-ovqat yog`lari hamda tuxum va tuxum mahsulotlari to`g`risidagi mavzular qo`llanmaning mazmun mohiyatini belgilaydi. O`quv qo`llanma O`rta maxsus, kasb-hunar ta’limi tizimida «Marketing» yo’nalishi «Bozorni o`rganish marketologi», «Raqobatchilarni o`rganish marketologi», «Baholash agenti», «Oziq-ovqat mollari sotuvchisi» ixtisosliklari bo`yicha ta’lim olayotgan talabalarga, shuningdek, yuqoridagi ixtisosliklar
bo`yicha ishlayotgan mutaxassislar uchun mo`ljallangan.