Ushbu o’quv qo’llanma xalqaro marketing sohasida mamlakatimiz va xorijiy olimlarning konsteptual tadqiqotlari va qarashlarini o’zida aks ettirsada, mavjud kitoblardan birmuncha farqlanadi. Nazariy ishlanmalar, marketing tamoyillari amaliy misollar yordamida tizimli yondashuv asosida tadqiqot etilgan. Xalqaro marketingning o’ziga xos jihatlari batafsil bayon etilib, globallashuv va raqobat muhitida xalqaro bozorni o’rganish, uning strategiyasini va kontseptsiyasini ishlab chiqish, realizastiya qilish masalalari, xalqaro marketingda boshqaruv, logistik marketing va axborot ta’minoti masalalari kitobda o’z aksini topgan. Xalqaro marketingning nisbatan yangi tarkibiy qismi bo’lgan «Internet-Marketing»ning tamoyillari ularni O’zbekistonda qo’llash imkoniyatlari bayon etilgan. Kitob talabalar, professor-o’qituvchilar, tadqiqotchilar va xalqaro marketing bo’yicha mutaxassislarga mo’ljallangan.