Фразеологические единицы с архаичными элементами в системе современного языка

Язык и стиль произведений А.П.Чехова

Композиционное мастерство А.С.Пушкина в прозе (на материале «Капитанской дочки»)

Ф.М.Достоевский как писатель-психолог (на материале романа «Преступление и наказание»)

O’zbek tilida o’zlashma neologizmlarning mavzuviy guruhlari

Жомокторду окутуунун тарбиялык мааниси

Не однонаправленные глаголы движения и их производные в современном русском языке

Принципы, формы организации и проведения внеклассной работы по русскому языку в общеобразовательной школе

Француз маърифатпарварларининг ижтимоий – фалсафий қарашлари

Мустақил Ўзбекистонда дин функцияларининг тикланиши

Ўқувчиларда жисмоний ҳаракат малака ва кўникмаларни шакллантириш

Жисмоний тарбия дарсларида таълимнинг замонавий услубларидан фойдаланиш

Жисмоний сифатларни шакллантиришнинг услубий талаблари

Таълим муассасаларида жисмоний тарбия тадбирларининг мақсад ва вазифалари

Ёш авлодни тарбиялашда кураш спорт машғулотларининг ўрни

Амалий жисмоний тайёргарликни ташкил этишда жисмоний тарбия воситаларининг аҳамияти

Жисмоний тарбия ва спорт тадбирларини оммавийлаштириш ва ўтказиш

Таълим муассасаларида оммавий спорт тадбирларини ташкил этиш шакллари

Ўқувчиларни жисмоний ҳаракатларга ўргатишнинг умумий талаблари

Ўқувчилар кун тартибида жисмоний тарбия машғулотларини ташкил этиш