Ushbu kurs ishida yordamchi maktabda miqdor birlik o’lchovlarini o’rgatishning o’ziga xos xususiyatlar ,miqdor o’lchov birliklarini o’rganishdagi qiyinchiliklar va ularni kelib chiqish sabablari,miqdorlarni o’lchashda hosil bo’lgan sonlar va ular ustida amallar bajarishni o’rganish metodikasi kabi tushunchalar yoritilgan
Ushbu kurs ishida:Sonlar ma’no va grammatik xususiyatlariga ko`ra dastlab ikkiga bo`linadi, miqdor sonlar va tartib sonlar, Miqdor sonlar predmetining miqdori, sanog`iga ko`ra belgisini, tartib sonlar esa ularning tartibini, sirasiga ko`ra belgisini ko`rsatadi.
Ushbu kurs ishida:otning kelishik kategoriyasi haqida ma’lumot berish bilan birgalikda,bosh kelishik,qaratqich kelishigi,tushum kelishigi,jo`nalish kelishigi,o`rin payt kelishigi,kelishiklarning oppozitiv munosabatlari tizimi haqida ma`lumotlar beradi.
Ushbu bitiruv ishining maqsadi:otlardagi egalik kategoriyasi haqidagi ma’lumot,grammatik kategoriya haqida tushuncha beradi,otning egalik kategoriyasi haqida ma’lumot berishdan iboradir.
Pedagogik qobiliyat tarixidan ma`lumki, pedagogik qobiliyat adabiyotda birinchi bo`lib, 19-asr o`rtalarida paydo bo`lgan. Pedagogika nazariyasida o`qituvchilar tayyorlash va pedagogik perseptiv qobiliyatga A.Disterverg diqqat-e`tibor berdi. Shunday qilib, A.Disterverg pedagogik qobiliyatning kuchiga, pedagogik taktga va qat`iy erkinlikka ahamiyat berdi.
Kasbiy-pedagogik faoliyatning muvaffaqiyati xususiy pedagogik qobiliyatlarga bog`liq bo`ladi. Pedagogik qobiliyatlarning quyidagi guruhlari farqlanadi: ob’yektga talabaga) nisbatan sezgirlik; kommunikativlik – insonlarga yuz tutish, xayrixohlik, muomalalik; perseptiv qobiliyatlar – kasbiy yetuklik, empatiya, pedagogik tuyg`u; shaxs dinamikasi – irodaga ta’sir eta olish va mantiqiy ishontira olish qobiliyati; hissiy barqarorlik - o`zini boshqara olish; kreativlik – ijodiy ish qobiliyati.
O`zbekiston Respublikasi siyosiy mustaqillikni qo`lga kiritgach, ijtimoiy hayotimizning barcha sohalarida tub islohotlar amalga oshirila boshlandi. Totalitar boshqaruv suli asosida, ish yuritilayotgan xalq ta`limi tizimida ham so`nggi o`n yilliklar davomida yuzaga kelgan muammolarni hal etish vazifasi Respublika hukumati hamda mutasaddi tashkilotlarni ta`lim tizimida ham jiddiy o`zgarishlarni amalga oshirishga undadi. Bu boradagi say-harakatlarning samarasi sifatida 1992 yil iyul oyida mustaqil O`zbekistonning ilk «Ta`lim to`g`risida»gi qonuni qabul qilindi.
Prezidentimiz I.A.Karimov o`z nutqlarida yoshlarga katta ishonch bildirib, O`zbekiston kelajagi yoshlar qo`lida ekanligini ta’kidlar ekan, avvalo yoshlarni shunday ishonchga javob bera oladigan insonlar qilib yetishtirish o`qituvchi va tarbiyachilarning fidokorona mehnati bilan bog`liqligini nazarda tutadi. Jamiyatimiz talab etayotgan har tomonlama yetuk, komil insonni tarbiyalashda o`qituvchining o`rni beqiyosdir.
Ta’lim turlari va shakllari hamda ularning tavsifi. Didaktik g`oyalar (tizimlar) tarixiy taraqqiyot jarayonida yangi g`oyalar bilan boyib davr talabiga mos keluvchi tizimlarga aylanadi. Didaktik tizimlarning ketma-ketligi o`qitish nazariyasi va amaliyotining umumiy qonuniyatidir.
Ахборот ҳақида аниқ бир таъриф йўқ. Лекин унга қуйидагича тариф бериш мумкин: бизни ўраб турган дунё, табиат ва жамиятдаги воқеалар, ходисалар ва жараёнлар ҳақидаги хабарларнинг тўплами ахборотдир.
O`zbekiston Respublikasining «Ta’lim to`g`risida»gi Qonuni va uning mazmunida ilgari surilgan g`oyalarning amaliyotga tadbiqi tahlil etilganda, bu borada muayyan kamchiliklarga yo`l qo`yilganligi aniqlandi. O`tkazilgan tahlil natijalariga ko`ra, ta’lim tizimida olib borilayotgan islohot aksariyat o`rinlarda chuqur ilmiy asoslarga ega bo`lmaganligi ma’lum bo`ldi hamda kadrlar tayyorlash tizimini isloh qilish zarurligi belgilandi
Axborot tizimi belgilangan maqsadga erishish uchun axborotlarni shakl va mazmuniga ko’ra turlarga ajratish,
ularni saqlash, izlash va qayta ishlash prinsiplari, qayta ishlashda qo’llaniladigan usullar, shaxslar hamda vositalarning o’zaro bog’langan majmuidir. Informatikaning asosiy vazifasi – axborotni qayta ishlashning yangi usullari va vositalarini yaratish hamda ularni amaliyotda qo’llashdan iborat.
Internet tarmog`ining xizmatlaridan foydalanish uchun albatta unga ulanishni tashkil etish kerak. Ko`pincha operasion tizimlar avtomatik tarzda ulanishni tashkil etadi, lekin ayrim hollarda u yoki
bu sabablarga ko`ra bog’lanish o`rnatilmasligi mumkin. Hozirgi kunda eng zamonaviy operasion tizim Microsoft Windows XP hisoblanadi.
Тележурналистиканың жанрлары ҳаққында сөз жүритилгенде, портрет, комментарий, есап, шолыў, сәўбет, ток-шоу, баспа сөз конференциясы жөнинде айтып өтиў орынлы.