Учебно – методическое пособие по предмету “История Узбекистана”

Bolalarni tabiat bilan tanishtirishning samarali usullari

Avtomobil dvigatellarning ko’rsatkichlarini oshirish usullari va ularni rivojlantirish istiqbollari

Педагогик маҳорат ҳақида тушунча, унинг ўқитувчи фаолиятидаги ўрни ва аҳамияти

Kiyim detallarini ipli birlashtirish

Hozirgi zamon ingliz tilida inkor olmoshlarining sintaktik-semantik va paradigmatik analizi

О методе реконструкции плотно застроенного жилого квартала в юго-западной части базара Чорсу города Ташкента

Дизайн архитектурной среды экологического центра

Город мастеров в Ташкенте

Молодёжный центр

Юнусобод йўналишидаги метро станцияси лойихаси

Инсон тараққиёти

O’zbekistonda mahalliy ishlab chiqaruvchilarni qullab-quvatlash mexanizmini takomillashtirish yo’llari

Градостроительные вопросы размещения объектов туризма Узбекистана

Роль торгово-развлекательрных центров в структуре города

Архитектурно-ландшафтная организация детских площадок в структуре жилой застройки г. Ташкента

Реал сектор корхоналарига тўғридан-тўғри хорижий инвестицияларни жалб қилишнинг маркетинг стратегияси (Чирчиқ шаҳри мисолида)

Кичик бизнес субъектлари ташки иктисодий фаолият маркетинг стратегиясинингхусусиятлари. (ОАТБ “Микрокредитбанк” мисолида)

Ўзбекистон катта шаҳарларнинг ривожланиши (Урганч шаҳри мисолида)

Xorijiy kompaniyalarda brеnding siyosatini amalga oshirish mеxanizmi (“Alutex” mas`uliyati chеklangan jamiyati qo’shma korxonasi misolida)