Культурные стереотипы, суеверия, предрассудки в корейской, русской, узбекской культурах

Национальный характер корейцев республики корея

Аҳоли даромадлари сиёсати ва иш ҳақини ташкил қилиш ва шакллари бўйича ривожланган мамлакатлар тажрибалари

Совершенствование национальных стандартов аудиторской деятельности на примере ООО “TSIAR-FINANS”

Молиявий-иқтисодий инқироз оқибатларини бартараф этиш шароитида корхона молиявий барқарорлигини таҳлили

Бозор иқтисодиётида монетар сиёсатинингмоҳияти ва уни такомиллаштириш муаммолари

Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорликниривожлантиришда тижорат банклариролини оширишнинг назарий масалалари

Иытисодиётни модернизациялаш шароитида юқори технологик телекоммуникация тармоғининг ривожлантиришнинг аҳамияти

Ҳозирги замон ахборот тизимлари ва илмий ижод.

Роль гипотезы в творческом процессе. Гипотеза и экономика.

Инвестицияни ташкил этиш ва молиялаштириш

Разработка маркетинговой стратегии развития предприятия

Кичик корхоналарда маркетинг фаолиятини таҳлил этиш

Управление маркетинговой деятельностью на предприятии в условиях модернизации экономики

Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида тижорат банкларида маркетинг фаолиятини такомиллаштириш

Формирование комплекса маркетинга в деятельности предприятия

Организация маркетинговой деятельности на предприятии (на примере Узбекско-Турецком совместном предприятии

Тижорат банкларида маркетинг фаолиятини режалаштириш

Использование принципов маркетинга в повышении производственного потенциала предприятия

Комплексное изучение рынка и организация маркетинговых исследований