O`qitish mazmunini yaxshi o’zlashtirishga olib keladi.
- O`z vaqtida o`quvchi- o’qituvchi –o`quvchilar o’rtasida ta`limiy aloqalar o’rnatadi.
- O`qitish usullari ta`lim jarayonida turli xil ko’rinishlarda kechadi.(yakka,juft,kata guruxlar)
- O``quv jarayoni o`quv extiyojini qondirish bilan yuqori motivatsiyaga ega bo’ladi.
- O`zaro axborot berish, olish, qayta ishlash orqali o`quv materiali yaxshi esda qoladi.
- O`quvchida o’zaro muloqatga kirishish, fikr bildirish, fikr almashinish ko’nikmalari shakllanadi.
- O`quv jarayonida – o`quvchining o’z-o’ziga baxo berishi,tanqidiy qarashi rivojlanadi.
- O`quvchi uchun dars qiziqarli uqitilayotgan predmet mazmuniga aylanadi, uqish jarayoniga ijodiy yondashuv, ijobiy fikr namoyon bo’ladi.
- Xar bir o`quvchini o’zi mustaqil fikr yurita olishga, izlanishga , mushoxada qilishga olib keladi.
- Interfaol usulda o`tilgan darslarda o`quvchi faqat ta`lim mazmunini uzlashtiribgina kolmay, balki uzining xam tanqidiy va mantikiy fikrlashini xam rivojlantiradi.