Восточные нумизматические термины в российско-среднеазиатских дипломатических письменных памятниках XVII века

Суд органи ва қонун ҳужжатларининг психолингвистик таҳлилига доир айрим мулоҳазалар

Космическая доминанта в творчестве Ч.Айтматова

Разграничение фразеологизмов-паронимов при изучении русской фразеологии в школе

Творчество Ф.М. Достоевского как гипертекстовый медиатор в русском художественном постмодернизме конца ХХ века

К проблеме передачи реалий в художественном переводе

O’smir qizlarning ayrim morfo - funksional ko’rsatkichlari va dinamikasi

Chang cholg’u asbobida o’qitishning mazmuni va metodikasi

Comparative study of the english complex sentences with “what” and their uzbek counterparts and problems of linguodidactics

Boshlang’ich sinf musiqa darslarida ikki ovozli qo’shiqlarni kuylash orqali o’quvchilar nafosatini shakllantirish

A cognitive – pragmatic features of proper nouns in English proverbs and sayings

O’quvchilarni xalq og’zaki ijodi asosida insonparvarvarlik ruxida tarbiyalashning psixologik xususiyatlari

Метрик ўлчашлар ва ўлчашлар тизимини яратилиши, ривожланиш истиқболлари

Homonymy of composite sentences with “so that” and their translotological and linguodidactical problems

Значение микроэлементного дисбаланса в развитии кардиомиопатий у детей

Boshlang’ich sinf o’quvchilarni jismoniy rivojlanganlik va tayyorgarlik ko’rsatkichlari

Клинико-иммунологические особенности ювенильных идиопатических артритов у детей.

Boshlang`ich sinfda o`qiyotgan qiz bolalarning jismoniy rivojlanishi va jismoniy tayyorgarligi ko`rsatkichlari

Качество жизни и психоветативный статус у больных с синдромом раздраженного кишечника в сочетании с дисфункцией билиарного тракта.

O’qitishning fiziologik asoslari