Mamlakatimizda olib borilayotgan iqtisodiy islohotlar strategiyasi iqtisodiyotning hamma bо`g`inlarida yangi xо`jalik munosabatlarini majmuaviy rivojlantirish, boshqaruvning egiluvchan va moslashuvchan tizimini shakllantirish, tadbirkorlik faoliyati uchun zarur shart-sharoitlarni yaratish, aholining iste’mol tovarlari va xizmatlariga bо`lgan talablarini tо`laroq qondirishdan iboratdir. Ushbu xizmatlar ichida bank xizmati muhim о`ringa egadir. Mazkur BMI tijorat banklari faoliyatida marketing samaradorligi masalasiga bag`ishlangan. О`zbekiston oldida tо`laqonli bozor iqtisodiyotini yoritish vazifasi turibdi. Mazkur vazifa hozirgi kunda bozor iqtisodiyotiga о`tayotgan mamlakatlarda, shu jumladan О`zbekistonda dolzarb hisoblanadigan iqtisodiy о`sishga erishishning bir qator nazariy asoslari mavjud bо`lib, ular orasida eng asosiylaridan biri bank tizimini rivojlantirishdir. Bank tizimini rivojlantirishda marketingning о`rni beqiyosdir.