Значение брендинга в гостиничном бизесе(на примере гостиницы «grand Samarkand»)

Значение брендинга в гостиничном бизесе(на примере гостиницы «grand Samarkand»)
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ijtimoiy-iqtisodiy
Turi:
Magistrlik dissertatsiyasi
Nashr etilgan yili:
2016
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-19 21:47:48
Единого определения для такого понятия как брендинг не существует. Этот термин используется в маркетинге для обозначения комплекса мероприятий, целью которых есть повысить узнаваемость бренда и сформировать лояльное отношение к торговой марке.

Дабавлено : 2021-04-19 21:47:48

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш