Методы организации рекламы в информационно-библиотечных учреждениях

Методы организации рекламы в информационно-библиотечных учреждениях
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ijtimoiy-siyosiy
Turi:
Magistrlik dissertatsiyasi
Nashr etilgan yili:
2017
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-18 17:08:21
Актуальность исследования. В Законе Республики Узбекистан «О рекламе» от 25 декабря 1998 г. реклама определяется «….как — специальная информация, распространяемая в соответствии с законодательством в любой форме, с помощью любых средств о юридическом или физическом лице, продукции, в том числе о товарном знаке, знаке обслуживания и технологии, с целью прямого или опосредствованного получения прибыли (дохода)»1.

Дабавлено : 2021-04-18 17:08:21

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш