Mazkur bitiruv malakaviy ishi “The Relationship between Critical Thinking and Deductive/Inductive Teaching of Grammar to Uzbek EFL Learners” deb nomlan bolib, Ingliz tili mashg’ulotlarida grammatikani o’rgatishda turli uslublardan foydalangan holda hamda ularni unumli holatda ishlata olishga sharoit yaratish yollari ochib berilishiga yo’naltirilgan va qo’llanilishiga bag’ishlangan ish deb atash mumkin .
Ushbu ishga mufassal reja tuzilgan.Ushbu bitiruv malakaviy ishi tarkibiy jihatdan kirish, uch bob, bir nechta qism, xulosa va foydalanilgan adabiyotlar ro’yhatidan iborat bo’lib, ular mazmunan bir-birini to’ldiradi.
Kirish qismida mavzuning dolzarbligi yangiligi haqida fikr bildirilgan bo’lsa, birinchi bob,deduktiv hamda induktiv o’rgatishning semantik xususiyatlariga bag’ishlangan. Ma’lumotlar turli adabiyotlar va internet ma’lumotlari asosida to’liq va aniq yoritilgan.
Ikkinchi bob,The main features of critical thinking deb atalgan bo’lib, kelib chiqishi va turlariga bag’ishlangan bo’lib, mavzu to’liq va aniq ma’lumotlar bilan keltirilgan.
Uchinchi bobda esa critical thinking atamasi hamda uni o’qitish jarayonida olib boorish hususida fikrlar berilgan va bu haqda turli xil fikrlar bildirilgan.
Ishning xulosa qismida barcha fikrlar umumlashtirilgan va ishning yakunida foydalanilgan adabiyotlar ro’yhati keltirilgan.