Ushbu “Deviant xulqli o’smirlarni pedagogik korreksiyalash texnologiyasi” mavzusidagi ilmiy tadqiqot ishi bugungi kunning dolzarb muammolaridan biri. Magisrirlik dissertatsiyasi kirish, 3 ta bob, 9 paragraf, umumiy xulosa va tavsiyalar, foydalanilgan adabiyotlar ro’yxati va ilovalardan iborat.
Birinchi bob deviant xulq-atvor muammosining pedagogik psixologik adabiyotlarda o’rganilganligi;
Ikkinchi bob O’smirlik davridagi deviant xulqni pedagogik tashxis qilish usuli;
Uchunchi bob esa deviant xulqli o’smirlar bilan olib boriladigan pedagogik korreksion ishlar deb nomlangan. Xulosa va tavsiyalar ishlab chiqilgan. Foydalanilgan adabiyotlar ro’yxati qo’yilgan talablar asosida tayyorlangan.
Tajriba – sinov ishlari asosida deviant xulqli o’smirlarni pedagogik korreksiyalash texnologiyasining ilmiy nazariy asoslariga oid taklif, dastur va tavsiyalar tayyorlangan.