Umumiy o`rta ta’lim maktablari informatika va axborot texnologiyalari ta’limida o`rganilgan o`quv materiallari¬ning 2017-2018-o`quv yilidan 10—11-sinflardagi hamda akademik litsey va kasb-hunar kollejlaridagi informatika va axborot texnologiyalari ta’limida takrorlanmasligi, o`quvchi¬larning yosh va psixologik xususiyatlari, umumiy o`rta ta’lim tay¬yorgarligiga mos kelishi hamda informatikaga oid tushunchalarning asta-sekin oddiydan murak¬kabga shakl¬lantirilishi e’tiborga olingan.
Fanni o`qitishda rivojlangan davlatlarda keng qo`llani¬layotgan STEM (siene, tech¬nology, engeenering and mat¬hyematis — fan, texnologiya, muhandislik va matematika) o`qitish konsepsiyasiga hamda dasturlashning tayanch tushun¬chalarini (mantiqiy amallar, algoritmlar, blok-sxemalar va hokazo) shakllantirish metodo¬logiyasiga tayanish maqsadga muvofiq.