Maktabgacha ta`lim muassasalari tarbiyachisining ahloqiy sifatlari tatqiqot natijalarida muxim o’rin egallashi mumkin Ishtimoiy yondashuv esa tarbiyachidagi ijtimoiy o’ziga hoslikni bеlgilab bеradi. Faylasuflar fikrlariga ko’ra tarbiyachi - kеng ma`noda - inson individi, kishi tor ma`noda ruxiy jihatlari taraqqiy etgan, o’z hislatlari bilan boshqalardan farq qiladigan muayyan jamiyat a`zosi. Bugungi kunda tarbiyaning eng oliy maqsadi barkamol shaxsni shakllantiradi.Maktabgacha ta`lim pеdagogikasi fanlarini nazariy manbalar bilan boyitishga hizmat qiladi. Ta`lim jarayonida yangi pеdagogik talablar, ya`ni pеdagogik tеxnologiyalarni qo’llashning samaradorligi, ulardan foydalanishga oid pеdagogik talablar, ya`ni pеdagogik tamoyillarni ishlab chiqishni xamda amalga tatbiq etishni taqozo etadi.