Dars jarayonida, ta`lim-tarbiyada o`quvchi asosiy harakatlantiruvchi kuch, ta`lim jarayoni sub`ekti bo`lishi kerak, ya`ni o`qish, o`rganish, mutolaa qilish o`quvchi zimmasiga o`tishi lozim. O`qituvchi esa, bilim berishdan, o`quvchilarning bilimlarni mustaqil egallashlariga ko`maklashishi zarur. Shunday ekan kimyo o’qitishda ham didaktik o’yin texnologiyalaridan foydalanish o’quvchilarining kimyoviy bilim, ko`nikma va malakalarni davr talabi darajasida shakllantirish va rivojlantirishda muhim ahamiyat kasb etadi. Yoshlarni zamon talablari asosida puxta bilish va ko’nikmalarga ega, vatanparvar, manaviyati yuksak shaxs etib shakillatirishda ta’lim-tarbiyaning beqiyos hissasi bor. Umumta’lim maktablari kimyo ta’limida o’quvchilarning kimyoviy bilim, ko’nikma va malakalarni shakillantirish, ularni mustaqil bilim olish, fikrlash ko’nikmalarini rivojlantirishda zamonaviy didaktik o’yinlar muhim ahamiyat kasb etadi.