O`zbekiston Respublikasida “Ta’lim to`g`risida”gi qonuni va “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi” uzluksiz ta’lim tizimini amalga oshirishga ilmiy -nazariy asos bo`ldi. Bu qonunlarda o`quvchilarni ma’naviy - ahloqiy tarbiyalash, ma’rifiy ishlarning samarali shakllari hamda uslublarini ishlab chiqarish va amaliyotga joriy etish, o`quv tarbiya jarayoni sifatli o`quv adabiyotlari va ilg`or pedagogik texnologiyalar bilan ta’minlash muhim vazifalardan biri etib belgilangan. Shu bois ham kadrlar tayyorlash milliy dasturida ko`zda tutilgan asosiy vazifalardan biri – shaxsga yo`naltirilgan uzluksiz ta’lim - tarbiya tizimini vujudga keltirish va uni muntazam ravishda rivojlantirib borishdan iboratdir. Talim – jarayoni to`g`ridan - to`g`ri o`quvchi shaxsiga yo`naltirilgandagina uning bilim olish, faol erkin va mustaqil fikrlash kabi ko`plab imkoniyatlari ro`yobga chiqadi. [1]
“Ta’lim to`g`risida”gi qonun va “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi”da uzluksiz ta’lim bo`yicha o`quvchilarni o`quv fanlari bo`yicha muayyan bilimlarni egallashlari barobarida ularning bilim olishga bo`lgan ehtiyoji, mustaqil va ijodiy fikrlash, tashkilotchilik qobiliyatlari amaliy tajriba va mehnat ko`nikmalarini rivojlantirish, milliy va umuminsoniy qadryatlarga asoslangan ma’naviy axloqiy fazilatlarni, atrof-muhitga ongli munosabatni tarkib toptirishi lozimligi qayd etilgan. O`zbekiston Respublikasi Kadrlar tayyorlash milliy dasturining bajarilishi o`quv tarbiya jarayonini yuqori sifatli o`quv adabiyotlari bilan ta’minlash ularda ta’limning milliy yo`naltirilganligi, ta’lim va tarbiya uzviy bog`liqligining ko`rsatilishi muhim ahamiyatga ega. [2]
Prezidentimiz I.A.Karimov ta’limning yangi modeli jamiyatimizning potensial kuchlarini ro`yobga chiqarishda juda katta ahamiyat kasb etishiga alohida e’tibor qaratmoqda. Vazirlar Mahkamasining 2002 yil 6 iyundagi "Kompyuterlashtirishni yanada rivojlantirish va axborot-kommunikatiya texnologiyalarini joriy etish chora tadbirlari to`g`risida"gi qarorlari qabul qilindi.