ТАТ нинг аппарат, инструментал ва дастурий воситаларининг жадал ривожи турли дидактик ғояларни амалга ошириш имкониятларини яратмоқда. Лекин, ўзимизнинг ва чет элларнинг таълимга ихтисослашган компьютер тизимларини кўриб чиқар эканмиз, уларнинг кўпчилигини дидактик кўрсаткичларга кўра хаттоки "қоникарли" ҳам деб бўлмайди. Гап шундаки, таълимга мулжалланган "юмшоқ" маҳсулотнинг сифат даражаси уни лойихалаш жараѐнида – АУТ маълумотлар базасини ва электрон китобларни тўлдираѐтганда, моделлаштирувчи типдаги компьютер тизимлари билан ишлашни режаларини тузиш, мисол ва масалалари ишлаб чикиш жараѐнларида белгиланади. Афсуски , ТАТ нинг методик таъминоти техник воситалар ривожидан анча ортда қолмоқда. Буни методик жиҳатдан ТАТ ни психология, педагогика, телематика кибернетика, информатика сингари мураккаб фанлар билан ишлаши билан тушунтирса бўлади.