Kursantlar tomonidan keysni echish bosqichlari:
Jahon tajribasi ko`rsatishicha, agar kursantlarning keysni hal etish texnologiyasi ikki texnologik bosqichdan iborat bo`lsa, ta’limiy maqsadlarga erishishda yanada ko`proq samara olish mumkin:
Birinchi bosqich – keysni hal etish bo`yicha individual (auditoriyadan tashqari) ish.
Ikkinchi bosqich – keys bilan birgalikda jamoa bo`lib (auditoriyada) ishlash.
Birinchi bosqich – keysni hal etish bo`yicha individual ish
Kursant mustaqil ravishda:
keys materiallari bilan tanishadi;
taqdim etilgan vaziyatni o`rganadi, izohlaydi va asoslaydi;
muammo va muammo osti muammolarni ajratadi,
vaziyatni tadqiq va tahlil qilish usullarini tanlaydi;
berilgan amaliy vaziyatni tahlil qiladi;
ajratilgan muammoni hal etish usullari va vositalarini belgilaydi va asoslaydi;
taklif etiladigan qarorni amalga oshirish bo`yicha tadbirlarni ishlab chiqadi.