Управление маркетинговой деятельностью на предприятии в условиях модернизации экономики

Управление  маркетинговой деятельностью на предприятии в условиях модернизации экономики
Daraja:
Не определено
Yo'nalish:
Turi:
Bitiruv malakaviy ishi
Nashr etilgan yili:
2012
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-11 04:11:53
Основная цель работы заключается в определении роли и места маркетинга в банковском секторе, обосновании возможных механизмов его внедрения в этой организации на современном этапе реформирования экономики Республики Узбекистан, а также теоретическое обоснование и разработка практических рекомендаций по совершенствованию систем управления маркетинговой деятельности.

Дабавлено : 2021-04-11 04:11:53

Этот категорий

Каср ҳақида тушунча

9-10 ёшли боксчиларда махсус куч сифатини мусобақа услубида бериладиган машқлар ёрдамида ривожлантириш технологияси

Характеристика швейного оборудования

Проблемы деонтологии в медицине

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш