Формирование комплекса маркетинга в деятельности предприятия

Формирование комплекса маркетинга в деятельности предприятия
Daraja:
Не определено
Yo'nalish:
Turi:
Bitiruv malakaviy ishi
Nashr etilgan yili:
2011
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-11 04:11:37
Целью исследования является получение теоретических и практических знаний о формировании комплекса маркетинга в деятельности предприятия. Цель данной работы, так же, заключается в исследовании проблем маркетинга в рыночной экономике, выявление последствий маркетинговой деятельности и улучшение маркетинговой деятельности на предприятий.

Дабавлено : 2021-04-11 04:11:37

Этот категорий

Каср ҳақида тушунча

9-10 ёшли боксчиларда махсус куч сифатини мусобақа услубида бериладиган машқлар ёрдамида ривожлантириш технологияси

Характеристика швейного оборудования

Проблемы деонтологии в медицине

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш