Организация маркетинговой деятельности на предприятии (на примере Узбекско-Турецком совместном предприятии

Организация маркетинговой деятельности на предприятии (на примере Узбекско-Турецком совместном предприятии
Daraja:
Не определено
Yo'nalish:
Turi:
Bitiruv malakaviy ishi
Nashr etilgan yili:
2012
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-11 04:11:29
Целью исследования является получение теоретических и практических знаний об организации маркетинговой деятельности. Цель данной работы, так же, заключается в исследовании проблем организации маркетинга в рыночной экономике, выявление последствий маркетинговой деятельности и улучшение организации маркетинговой деятельности на предприятии.

Дабавлено : 2021-04-11 04:11:29

Этот категорий

Каср ҳақида тушунча

9-10 ёшли боксчиларда махсус куч сифатини мусобақа услубида бериладиган машқлар ёрдамида ривожлантириш технологияси

Характеристика швейного оборудования

Проблемы деонтологии в медицине

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш