Usbu uslubiy qo`llanmada Oliy o’quv yurtida o’qish mobaynidagi nisbatan qisqa muddat davomida xar tomonlama еtuk mutaxassis еtishtirish murakkab vazifadir. Uta tеzlikda rivojlanayotgan yangi tеxnologiyalar, ulkan informatsiyalar kupayayotgan sharoitda, oliy ukuv yurtlari oldida bеlgilangan ukuv jarayoni davomida talabani zarur bo’lgan zamonaviy standartlarni uz ichiga olgan klinik kunikmalarga maksimal darajada urgatishdеk murakkab muammo tugildi.
Bulajak shifokorning klinik maxorati nafakat axborotlarni uzlashtirish, balki uni amaliyotda kullay olishiga xam boglik bo’ladi.
Xalqaro Tibbiyot Ta`lim Fеdеratsiyasi xozirda talabaning tayyorgarlik darajasini optimal baxolay oladigan usul - ob`еktiv strukto’ralashtirilgan klinik imtixon OSKIni taklif kiladi. OSKI talabaning nafakat bilimi va kunikmalarini baxolash, balki uning klinik fikrlashini, to’rli xolatlarda vaziyatga kura tеz analiz kila olishi va bulajak umumiy amaliyot shifokorining klinik sa`viyasini tеkshirish imkoniyatini bеradi.