Ushbu o’quv qo’llanmada milliy iqtisodiyotning o’tish sharoitlarida, xalqaro marketing faoliyatini tashkil etish bilan bog’liq bo’lgan masalalarning batafsil ifodalanishini o’z ichiga kiritgan. Xalqaro bozorga chiqishida korxona, firma, aksiyadorlik jamiyatlarining marketingning roli, tovar, narx siyosatlarini shakllantirish, marketing faoliyatining tarkibiy qismlari va bozorga ta’sir ko’rsatish vositalariga oid masalalar va shu kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan. Shuningdek, ushbu o’quv qo’llanmada izohli lug’atlar berilgan. O’quv qo’llanmada fan bo’yicha ilg’or pedagogik va zamonaviy axborotlarni qo’llash bo’yicha uslubiy qo’rsatmalar keltirilgan. Mazkur o’quv qo’llanma bakalavriatning “Marketing” ta’lim yo’nalishlari talabalari uchun mo’ljallangan.