Pedagogika kolleji o`quvchilarida xarakterning intellektual va irodaviy xususiyatlarini shakllantirish

Pedagogika kolleji o`quvchilarida xarakterning intellektual va irodaviy xususiyatlarini shakllantirish
Daraja:
Oliy ta`lim
Turi:
Avtoreferat
Nashr etilgan yili:
2009
Til:
O`zbek tilida (lot.)
Yaratilgan vaqti:
2021-04-11 01:27:53
"tayanch (eng muHim) so`zlar: `edagogika kolleji o`quvchilari, xarakter, intellektual va irodaviy xususiyat, xavotirlanish, shakllantirish, shaxs, kamol to`tirish, aql, tem`erament, xarakter belgilari, `sixologik diagnostika, aqliy taraqqiyot, qiziqish, qobiliyat, intilish, shaxslararo munosabat, shaxs sifatlari. tadqiqotning obhekti: `edagogika kollejining 60 nafar I-III bosqich o`quvchilari. ishning maqsadi: `edagogika kolleji o`quvchilarida xarakterning intellektual va irodaviy xususiyatlarini shakllantirishning mexanizmlarini o`rganish. tadqiqot metodlari: kuzatish metodi, “iroda kuchini baHolash” testi; “sabr-bardoshlilikni o`z-o`zi baHolash” uchun so`rovnoma; “tirishqoqlik”ni baHolash uchun so`rovnoma; testi “individual tafakkur stili” testi. tafakkur stilini o`rganish testi. olingan natijalar va ularning yangiligi: o`s`irinlarda xarakterning intellektual va irodaviy sifatlari shakllanishi, namoyon etilishi va dinamikasi ko`rsatkichlari `edagogika kollejining 1-3 bosqich o`quvchilari misolida ilk bor tadqiq etildi va asoslandi, xarakterning intellektual va irodaviy xususiyatlarini shakllantirishning `sixologik mexanizmlari, yosh xususiyatlari tavsiflab berildi, xarakterning intellektual va irodaviy xususiyatlari shakllanishini baHolashda test –reyting tizimidan foydalanishning samarali yo`llari ishlab chiqildi va amaliy tavsiyalar berildi. amaliy aHamiyati: tadqiqot natijalaridan `edagogika kolleji o`quvchilarining xarakterida intellektual va irodaviy sifatlarga oid tavsiyalar ishlab chiqishda, dastur tuzishda, yo`llanmalar tahsirchanligini oshirishda, mahruza o`qishda foydalanish mumkin. tatbiq etish darajasi va iqtisodiy samaradorligi: olingan natijalar `edagogika kasb-Hunar kollejlarida bo`lg`usi o`qituvchilarni tayyorlashda, tashxis markazlari faoliyatida, `sixologik-`edagogik maslaHat uyushtirishda, nazariy mahlumotlar bilan boyitishda, kasbiy maHoratni shakllantirishda qo`llaniladi. qo`llanilish (foydalanish) soHasi: natijalardan umumiy `sixologiya, `edagogik `sixologiyasi, xarakter `sixologiyasi, shaxs `sixologiyasi mashg`ulotlarida foydalanish mumkin. "

Дабавлено : 2021-04-11 01:27:53

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш