Bo`lajak iqtisodchi-mutaxassislar tayyorlashda ularning kasbiy malakalarini shakllantirish tizimini inobatga olgan holda, ularning iqtisodchi-pedagoglarning tayyorlanish sifatlarini shakllantirish uchun ta`sir etuvchi omillarni o`rganib, taxlil qilish va bu borada o`z takliflarimiz tizimini ishlab chiqish.. Yaxshi o’qituvchi bo’lish uchun pedagogik nazariyani egallashning o’zigina yetarli emas. Chunki, pedagogik nazariyada bolalarni o’qitish va tarbiyalash haqida umumiy qonun-qoidalar, umumlashtirilgan uslubiy g’oyalar bayon etiladi. O’qituvchilarning yosh individual xususiyatlarini e’tiborga olish ta’kidlanadi. Lekin, o’rta maxsus ta’lim hayoti, amaliy jarayoni esa xilma-xildir. Pedagogik nazariyaga mos kelmaydigan vaziyatlar uchrab turadi. Bu esa o’qtuvchidan keng bilimdonlikni, puxta amaliy tayyorgarlikni, yuksak pedagogik mahorat va ijodkorlikni talab etadi.