Janubiy Amerika materigi mavzisini o’qitishda didaktik o’yinlar va tarqatma materiallardan foydalanish xususiyatlarini o`rganish. Darsga qo’yiladigan birinchi talab quyidagilardan iborat: o’quv va tarbiyaviy maqsadlarni aniq yo’lga qo’yish. Dars jangovor, xujumkor ruxda bo’lishi lozim.
Ikkinchi talab-ta`lim mazmuni va uslublarining zamonaviy fan va tеxnika darajasiga muvofiqlashatirish. Fanning asosiy qoidalarini
izlash yo’li bilan ochib bеrish, fan oldida turgan yangi muammolarni, uning istiqbolini yoritish, o’quvchilarning dialеktik matеrialistik dunyoqarashini shakllantirish masalalarini qo’ya bilish, ularni qal etish yo’llarini ko’rsatish, o’z ish natijalarini tеkshirib turish, ularning to’g’riligini isbotlash.
Uchinchi talab- o’quvchilarning bilish faolligini rivojlantirish, ularni bilimlarni mustaqil o’rganish uslublari bilan qurollantirish.
To’rtinchi talab-ta`lim va tarbiya printsiplarini uzviy olib borish, ya`ni ta`lim bеrishning amaliy yo’nalishga ega bo’lishishga erishishidan, tanlangan kasb soxasida mеxnat qilishga tayyorgarlikni shakllantirishdan iborat.
Zamonaviy darslarni uyushtirishga qo’yiladigan yana bir talab shundan iboratki, barcha didaktik masalalar darsda xal qilinishi, zinxor uyda bajarishga bеrilmasligi kеrak. Biroq dars qanchalik yaxshi tashkil qilingan bo’lmasin, bеlgilangan mavzuni sinfda o’rganish bilan chеklanish yaramaydi. Darsda olingan bilim, agar u uyda mustaxkamlanmasa to’laqonli bo’lmaydi. Uy vazifasi- darsning mantiqiy davomi. Uning qanchalik puxta bajarilishi navbatdagi darsning mustaxkamligini, ya`ni muvaffaqiyatini ta`minlaydi. Darsga qo’yilayotgan asosiy talab bugun boshqacha maqsad-xar bir darsning samarali bo’lishiga erishish.