O’zbekiston Respublikasi Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligi tomonidan oliy o’quv yurtlarining biznes va boshqaruv ta’lim sohasining 5340300 – Marketing (Tashqi iqtisodiy faoliyat) ta’lim yo’nalishlari talabalari uchun tavsiya etilgan Marketing ilmiy sohalardan biri sifatida mutaxassislarga qaror qabul qilishga yordam beradigan nazariy kontseptsiyalar va uslubiyotlarni tanlash mumkinligi bilan tavsiflanadi. Shuning uchun marketingning etakchi kontseptsiyalari va vositalarini tadqiqot etish «Xalqaro marketing» fanini o’rganishda muhim ahamiyat kasb etadi.
Ma’lumki marketing faoliyati sohasiga jamiyat hayoti jarayonlarining ob’yektlari-moddiy boyliklar, xizmatlar, tajribalar, voqealar, shaxslar, jo’g’rofiy hududlar, mulklar, korxona va tashkilotlar, axborot va g’oyalar kiradi.