Маркетинг

Маркетинг
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ilmiy-ta`limiy
Turi:
Metodik qo`llanma
Nashr etilgan yili:
2004
Til:
O`zbek tilida (kir.)
Yaratilgan vaqti:
2021-04-10 15:30:07
Ўқув-услубий мажмуада бозор муносабатларини ташкил этиш воситаси бўлмиш — маркетингнинг асосий ташкил этувчи бўғинлари, яъни маркетинг асослари моҳияти ёритилган. Ҳар бир мавзу охирида фанда ечимини кутаётган муаммолар рўйхати келтирилган. Ушбу ўқув-услубий мажмуа университет талабалари учун дастлабки йуналтирувчи ўқув адабиёти сифатида мўлжалланган.

Дабавлено : 2021-04-10 15:30:07

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш