Маркетинг

Маркетинг
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ilmiy-ta`limiy
Turi:
Metodik qo`llanma
Nashr etilgan yili:
2004
Til:
O`zbek tilida (kir.)
Yaratilgan vaqti:
2021-04-10 15:30:07
Ўқув-услубий мажмуада бозор муносабатларини ташкил этиш воситаси бўлмиш — маркетингнинг асосий ташкил этувчи бўғинлари, яъни маркетинг асослари моҳияти ёритилган. Ҳар бир мавзу охирида фанда ечимини кутаётган муаммолар рўйхати келтирилган. Ушбу ўқув-услубий мажмуа университет талабалари учун дастлабки йуналтирувчи ўқув адабиёти сифатида мўлжалланган.
Ўқув-услубий мажмуада бозор муносабатларини ташкил этиш воситаси бўлмиш — маркетингнинг асосий ташкил этувчи бўғинлари, яъни маркетинг асослари моҳияти ёритилган. Ҳар бир мавзу охирида фанда ечимини кутаётган муаммолар рўйхати келтирилган. Ушбу ўқув-услубий мажмуа университет талабалари учун дастлабки йуналтирувчи ўқув адабиёти сифатида мўлжалланган.
Дабавлено : 2021-04-10 15:30:07

Этот категорий

Maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarning amaldagi ovqatlanishi va ular organizmining ayrim biokimyoviy ko`rsatkichlarini o`rganish

Грыжи передней брюшной стенки

Цитогенетические особенности детей с синдромом Дауна

Muhandislik geodeziyasi

Гендер тенглик: Фикрлар ва мулоҳазалар

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш