Особенности позиционирования и брэндинга услуг телекоммуникаций (на примере АК «Узбектелеком»

Особенности позиционирования и брэндинга услуг телекоммуникаций (на примере АК «Узбектелеком»
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ilmiy-ta`limiy
Turi:
Bitiruv malakaviy ishi
Nashr etilgan yili:
2013
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-10 21:39:40
В данной дипломной работе рассмотрены теоретические основы позиционирования и брэндинга и их особенности, проведен анализ деятельности позиционирования и брэндинга на примере АК «Узбектелеком». Изучена методика применение зарубежного опыта в ходе внедрения брэндинга с целью повышения эффективности.

Дабавлено : 2021-04-10 21:39:40

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш