Shunday ekan ushbu talablardan kelib chiqqan holda bilimdon, mustaqil fikrlovchi, ijodiy izlanuvchan, yuqori malakali, turli soha egalarini tayyorlash kasb – hunar ta`limi oldiga qo`yiladigan talablarga mutanosib insonlar qilib shakllantirish ular shaxsiga yangicha yondashish hozirgi ijtimoiy taraqqiyotning zaruriy talablaridan biridir. Ayniqsa mehnat va kasb ta`limi sohasida bilim olgan bo`lajak mehnat va kasb ta`limi o`qituvchilari mehnat faoliyatini, mahoratini oshirish oliy ta`limning asosiy vazifalaridan biridir. Bu muammoni hal qilishning birdan bir yo`li mehnat va kasb ta`limi o`qituvchilari mahoratini, faoliyatini oshirish eng avvalo pedagogik shart- sharoitlar hamda oliy ta`lim muassasidagi barcha imkoniyatlardan kelib chiqib, o`ziga xos xususiyatlarni hisobga olinganligini ham nazarda tutadi.