Логическая сущность проблемного метода обучения

Логическая сущность проблемного метода обучения
Daraja:
Oliy ta`lim
Turi:
Maqola
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-12 11:56:40
Проблемные методы обучения в педагогическом процессе предполагают активизацию деятельности учащихся на уроке известно, что получение знаний имеют как бы двоякую роль: с одной стороны знания являются результатом постижения сущности предметов и явлений действительности; с другой они включаются в процесс мышления учащихся и становится основой для поиска новых решений. Другими словами, познавательная активность и самостоятельность зависят от знаний полученных «репродуктивным» путем

Дабавлено : 2021-04-12 11:56:40

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш