Развитие маркетинговой стратегии в фермерских хозяйствах Республики Узбекистан

Развитие маркетинговой стратегии в фермерских хозяйствах Республики Узбекистан
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ilmiy-ta`limiy
Turi:
Magistrlik dissertatsiyasi
Nashr etilgan yili:
2014
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-12 11:05:53
Эффективность деятельности сельскохозяйственных предприятий, фирм и любых организаций в значительной степени определяется функционированием маркетинговой системы. Маркетинг – это комплексная система организации производства и сбыта на фирменном уровне, ориентированная на возможно более полное удовлетворение требований спроса потребителей и получение на этой основе высокой прибыли.

Дабавлено : 2021-04-12 11:05:53

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш