Hozirgi kunda kasb – hunar kollejlarida elektrotexnika fanlarini o’qitish jarayoniga, umumkasbiy ta`limini tashkil etishga, ijodiy tafakkurlashlarning ta`lim samaradorligiga ahamiyatiga etarli etibor berilmayapti. Kasb-hunar kollejlari o’quvchilarining darsdan bo’sh vaqtlarida o’z ustilarida shug`ullanmasliklari, ya`ni kutubxonalarda kerakli adabiyotlarning etishmasligi, yangi innovatsion texnologiyadan foydalanishni bilmasliklari, bilimlarni olishga kam vaqt sarflashlari va h.k. Ushbu muammolarni ijobiy hal qilish uchun mustaqil ta`limni izchil tizimga keltirish kerak. SHu bilan birga talabalarning psixologik va individual xususiyatlarini, ijtimoiy amaliyot motivlarining ichki va tashqi shakllanganlik darajasi o’ziga xos shaxsiy - ahloqiy xususiyatlari, kasbiy malakaviy darajasiga va x.k. bog`iq bo’ladi.