Влияние качества сервиса на конкурентоспособность станции технического обслуживания

Влияние качества сервиса на конкурентоспособность станции технического обслуживания
Daraja:
Oliy ta`lim
Turi:
Maqola
Til:
Rus tilida
Yaratilgan vaqti:
2021-04-12 00:28:30
Оценка конкурентных преимуществ по приведенной методике позволяет руководству целенаправленно ранжировать факторы конкурентных преимуществ по их значимости и количественной оценке и улучшать их с наибольшей эффективностью.

Дабавлено : 2021-04-12 00:28:30

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш